mörk & trist dag !

Dagen har varit mörk, trist, blåsig och kall. vaknade sent och ville inte alls gå upp idag, har legat hela dagen i sängen, och sett på tv och läst en bok.

Dessa senste dagarna har verkligen blivit slöa, och disken i köket bara växer, inte bara disken som växer rekalm och post vid dörren med, det blir bara grisigare och grisigare för varje dag, imorn får jag fan ta itu med allt, det går ju inte att ha det så här.

och en har man inte fått någe svar från han i gbg heller jag har nog ingen chans där, känns lite tråkigt, men får skylla mig själv,  det är det sämsta men den här mörka tiden jag går igenom, det e att man lätt kan sjabbla bort mkt värdefull kontakt med vänner, familj, och andra som man tar kontakt med,.

Ne men man ska väl ta och krypa ner i sängen igen och tycka synd om sig själv :P hehe

kram

//Emsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0