Kusin mickahela på besök

Halllllllllllllu ! Gladar en nånsin e man idag, och redan fylld av saknad, kusin mickhela som jag var på kalas hos igår kom igår kväll och sov över här, va nyss med henne en bit hem,

De va ininordens kul att få umgås / träffa henne igen, men det har gått så fort sen hon va så lite och hjälplös i mina ögon e hon det fortfarande, men hon har vuxit upp nu, lilla lilltjej e hon nu, och gud va hon e ordningsam , hjälpsam , rar, pratglad, artig och a allt man kan komma på.

Så nu har man fått busat av sig med henne och småpysslat och "lekt" lite e kul att få uppleva lite barndomsminne och bli liten igen hehe, e en värld fylld med glädje,

men fler ggr blir det att ses av, ska om en månad åka iväg med min pappa till gustavsviks badhus ska bli kul, ehehe ja en barnkär jävel e jag,

Men nu ar man gått tillbaka till de vanliga igen, sitter nu och häckar här framför tv och datorn hehe, och imorn börjar vardagen om,

ja, kvällen blir lugn ska sitta och se på alla serier som går sen kommer jag nog slockna som en gris, hehe.

kram

//Emsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0