Helgen har varit toppen :) !

Hej på er alla !

Ja helgen har bara rusat förbi men det har absolut varit den roligaste på länge och det var riktigt skönt att få komma ut lite till liv & stoj igen har saknat det så otroligt mkt !

Fredagen blev lugn var hemma med jenny och såg på idol och vi hade skit kul och det var nyktert med ! Vilket va eigheter sen men det blev helt klart en lyckad kväll med massa babbel allt mellan himmel och jord hehe och igår (lördag) var jag ute med min stora syrra,  Första gången som vi gick ut hehe !

Vi gick först å åt på hyttan, sen gick vi till time och sen drog vi till stat, vilket jag inte tyckte va så roligt det roligaste va att jag kom in fast det va 23 annars va det bara trångt tråkigt folk ingen bra musik eller jo det va ett band som vi stod och rockade till det va bra och så avslutade vi kvällen med att gå till time hehe ja syrran avslutade kvällen bra med att sitta och halvsova där på time så hon blev utslängd hehe bra start syrran i nya staden (hon har aldrig varit ute här i E.tuna )

Och idag blir det en sådan här  härlig mys söndag, ska laga mat sen ska jag bara krypa ner i soffan med lite gott och se på alla serier som går :)

Kram på er alla !

//Emmsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0