Här igen och beklagar mig hehe

Ne har inget att göra bara, usch hatar att vara seg och "svag" hehe, fan kul jag och psykologen hade åt de idag då. hehe, hon tyckte de va ett ynkligt men kul sätt att förklara hur man måt,

"-åh ja har varit så svag hehe "  "tyck så synd om mig" hehe, a vi skoja och skratta lte om de hehe, låter knäppt, hon hade med varit "svag" hehe a ne hehe vet om ni fattar ett dugg av vad jag svamlar om men iallafall.

Det gick faktiskt framåt idag hos psykologen , slut kommentar att ja så här emelie ska "mötena" se ut , de kändes bra att höra för jag har verkligen kämpat fram nåt att prata om , hur jag känner osv till saker och ting, så ja, där fick jag de bekräftat så jag fortsätter i den takten.

Ja, sen händer det inte så mkt mer idag, blir tv och mys i sängen, med en del telefon kontakt med någon för hoppningsvis, Väntar faktiskt på ett mess från världens underbaraste, hoppas jätte mkt nu att han vill ge mig en chans till.

gjorde tabben att stöta bort han tidigare i veckan, med att ja vi kanske ska lägga ner allt jag pallar inte mer, ja mitt dumma korkade sätt som jag alltid använder och det e att fly från allt och alla när jag det blir för mkt, förkalrade idag att de e tyvärr en gammla vana som sitter i en,  hoppas du kan ge mig en chans. en har han inte svarat, fan a ne får skylla mig själv inte kan allt och alla vänta på mig och ta tillbaka och släppa mig hela tiden.

Men alla ni snälla håll tummarna. iallafall att jag får min chans att visa han att jag tänker bryta denna vana.

Ciao & kram

//Emsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0