Barnkalas !

Hallluuu där, åh, dagen började helt underbart , sov länge, låg och drog mig ville inte alls gå upp idag, va längesen man låg så länge i sängen, en sak till man vant bort, så nu finns en till sak man uppskatar i livet, och de andra e att gå ut och roa sig,

Sen vandrade jag till moster och firade min kusin, redan e hon tio år de går fort och jag har missat mkt utav hennes liv, har saknat henne så mkt, träffade jue henne i princip varje dag i 3 års tid, kommer aldrig glömma den tiden med henne, men sen blev det mindre och mindre och sen ingenting alls, men de får vi ta igen nu istället aldrig e det försent, jag sa börja ta henne en helg då och då, ska bli kul de,

ja hon hade lite kompisar där när jag kom, åh man saknar den tiden när man va liten ibland, så kul, med födelsedagar och lekar, hehe.

och nu e man hemma och tvättar, det blir lugnt madde ringde och avbokade. . . så det bli en kväll med gott framför tv, själv.  om jag inte vandrar till alex en stund, få se få se,


kram

//Emsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0