Alex&Emelie dag idag !

Halluuuu !

Trodde aldrig jag skulle komma upp idag det blir bara mindre och mindre sömn för varje dag, känns som jag sakta men säkert börjar komma tillbaka till dessa tråkiga sömnlösa nätter har en inte låtit de förstöra mina dagar med att bara sova, ska försöka gå upp ännu tidigare och ta min promenad innan jag tar antabus

Och en har jag heller inte sökt några jobb som jag skulle göra denna veckan , men veckan e inte slut en blir ev att skicka iväg de ikväll eller imorn förmiddag, vill faaan inte komma ti psykologen och säga att de inte blivit av denna vecka heller, känns för slött att komma med ett sådant besked, skönt med att hon sattit lite press på mig behöver det för annars bli inget gjort. Skönt att jag har henne och de andra, de driver mig vidare.

Ja men denna dag har varit skönt träffade alex nu på dagen va kul det va ett tag sen vi träffades och umgicks. Vi tog med oss termos med vatten och köpte med oss påsar med cuppicino sen gick vi ti hennes nya lägenhet och kikade och titta runt hur hon ev kunde möblera :) satt vi under fläkten och tog några cigg och fikade ! sen gick vi ner på stan och kikade litegrann va på myrorna för första gången med fan de hade ju en hel del saker, hittade en par disel jeans ett par ljusa fan 105 spänn faaaaaaaaaan ingenting jue och så använda såg de heller inte ut att va, men jag e inte så mkt för att köpa andra hands men fan någon gång skulle jue kunna vara den första ska fundera lite på de iallafall hehe !

Och nu e jag hemma igen, en kompis kommer över snart sen blir det äta, se på serier kanske prata lite smått med min "Älskling" heheh danne heter han för övrigt och kommer från gbg !

Sen får jag hoppas på att jag somnar tidigt ikväll ska ta en atarax och se om de hjälper mig att få lite ro !

Kram på er !

//Emmsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0