Alex har lånat min dator

Haallllå där, nu har jag varit utan min datorn i ett helt dygn, har saknat den så, inte bra de, man ska inte bli för beroende av saker och ting hehe, ja ne ensam kände man sig allt. hehe  , men ingen fara du (alex) ska får låna den mer, e bra om jag slits ifrån den några dar i veckan så inte datorn inte blir ett hinder för att inte plugga.

åh guuuuuuuud säger jag bara, vilken dag, kände inte alls för att kliva upp ur sängen va bara trött grinig och ja allt . men jag gick upp iallafall tänkte en sån grej kan inte förhindra mig att umgås med vänner, ibland kan det få göra det men inte allt för ofta.

Så jag gjorde iordning mig, gick och mötte upp jessica, sen knallade jag till alex och hämtade datorn sen blev vi också kvar en stund på kaffe och så kikade jag och jessie med på våra bästa år, sen knallade vi till affären och inhandlade de vi behövde till bakandet.

Ne fan orkar inte skriva mer e så trött, det för bli mer imorn hehe. men bakandet gick bra , allt gick bra trodde fan det skulle bli mer kladd överallt en vad det blev.

Ciao på er.

Eller jo jag har nu fått lite hjälp med att designa min blogg, så det blir nog min sysselsättning ihelgen eller nästa vecka yaaay,

Vill inte vara taskig nu, men jag ska fan ge det ett försök med att designa bloggen själv. se om jag klarar det hehe :) Men jag använder de du gjorde till mig krille om  det inte går som jag vill hehhe.. ... ...

Kram

//Emsie



Kommentarer
Postat av: jessie

Om du lyckas lista hur det här med bloggdesign funkar så informera mig, jag vill så gärna lära mig. Det var kul att baka idag, hehe Kristians första bit hade en hemlig ingrediens, ett långt blont hårstrå...de har fan förföljt mig hela dagen ju!! Kramar

2008-10-30 @ 20:49:55
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0