Hamnat i en svacka nu igen !

Hallå där, ja det va ju ett bra tag sen nu ! förutom inlägget igår.

Ja, hon dog natten till torsdagen, hade velat vara där, som du jessica och få ett sista fridfullt förväl, men de värmer ändå att hon bara somnade in sådär och slapp att vara sjuk och bara vänta på att gå bort.

Jag kände henne inte allt förväl men det känns ändå inombord att man förlorat någon, och det tungaste just nu e att se min mormor så ledsen , man vet inte vad man ska säga eller göra eller hur man ska bete sig,  Jag kände mig som ett hjälplös oförståligt barn på nytt när jag hörde henne gråta en massa igår, och så tänkte jag gå ditt i dag och uppvakta henne men på vägen kände jag bara att ne jag klarar inte det inte just nu, känns så dumt och fegt , men jag vände om och försökte få tag på henne och säga att jag fått förhinder, men ska nog gå ditt senare i helgen när jag känner mig lite starkare.

E inte bara det som trycker massa annat som med hänt under veckan eller hänt och hänt, har supit till igen!
Ja , jag klarar mig nog inte till att bara dricka en elelr två dar där och där, fastnar direkt, och nu har man ont i magen och ångest igen och känner lite smått obehag att gå utanför dörrn.

Blir så trött men ska gå vidare, onödigt att haka upp sig. Nya dar och nya tag, finns inte så mkt annat att göra. . .

Och så blir jag så trött på mamma, hon ringde igår med, e nog de som trycker på en med, tänkte att jag skulle svara eftersom jag trodde hon kanske ville prata om gammel-mormor, men ne då de va inte mkt sorg från hennes håll, berätta bara vad som hänt och sen pratade hon mestadels om sig själv och dittan och dattan, blir så trött !

och sen tessan, hon använder detta emot att vi kanske nu ska bli vänner, alltså om ni läser de här JAG VILL INTE DET !
Ne har belastat mig tillräcklig och jag orkar inte mer! Räcker det inte att jag gått in i vägen en gång , Ni bara bryr er om er själva hela jävla tiden, så fort jag yttrar mig om mina problem en ända enstaka gång , så får man bara höra de när vi bråka att jag kommer och belastar er eller dig tessan, det e inte ofta jag blandar in dig men ibland när du frågar hur jag mår har jag inte alltid kunnat hålla emot och sagt som de va. och det e inte att belasta dig med problem,

Du e för gud skull min syster inte ska man hela jävla tiden undahålla dig verkligheten jag har och lever för.

kram

//Emsie



Kommentarer
Postat av: jessie

Tråkigt att läsa gumman, ja finns här och kan bli belastad, bara jag får klaga lite ibland jag med hehe. Ta nya tag nu så fixar vi detta. Vi ses i veckan, jag behöver ta en promenad. Kram på dig

2008-11-07 @ 19:06:18
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej gumman.. Tack för kommentaren.. Jo de har varit mycket strul med den, ingen aning än vad som är fel, har inte fått tid till röntgen än, men borde kommer nångång nästa vecka.. Hehe tack så mycket, de känns ju lite skumt, menmen.. :P O ja vill att du ska veta att ja också finns här om du vill prata, även om vi inte har kontakt som för flera år sen, så finns ja ändå här för du har de ju inte heller lätt alla gånger.. :( Kramar

2008-11-07 @ 20:11:33
URL: http://melinen.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja precis.. Aha hur har du träffat den snubben då? Antar att han också är dålig på att höra av sig? Karlar säger ja bara.. :S Detsamma gumman, får ta o ses nån dag faktiskt, tycker ja iaf.. =) Kramar

2008-11-07 @ 22:07:03
URL: http://melinen.blogg.se/
Postat av: sanna

Okej.. Men ni har aldrig träffats 'på riktigt'? Har du frågat honom om va han tycker o känner? Fått nå svar? Killar är ju bra jävla knepiga.. tyvärr.. :( Hehe ingen aning, följer de inte så bra nu längre.. :P Men de gör ni väl? Har läst om idolkvällarna.. :P Hehe.. Kramar

2008-11-07 @ 22:40:04
URL: http://melinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0