Är glad idag !

Halloj där, ja jag lovade jue att fortsätta men nu kommer jag inte alls ihåg vad jag skulle forsätta med, hehe läste igenom de nu en gång till men det får nog räcka så , så länge, fick nog med de mesta jag ville få sagt.

Ja det blev sent igår men fan jag kom inte upp så farlgt sent ändå idag, runt 10.20 , drack då som vanligt en koppe kaffe och tog en cigg. Sen pälsade jag på mig och tog en promenad runt vilsta.

När jag kom hem blev det att äta lite lunch , åt pappa goda köttfärssoppa och bröd och tatziki. 

Sen ringde en vän ti mig och fråga om jag ville följa med till doktorn, så jag pälsade på mig igen och följde med honom, när jag ändå var på den sidan av stan gick jag förbi alex påhemvägen, jenny kom också ditt, så vi alla satt och myste i köket med kaffe , cigg och en massa babbel, det va hur trevligt som helst, Yay ! :)

Och sen bar det hem till de trista gråa men varma hemmet hehe, och nu sitter jag här igen och babblar om ingenting alls, ne fan måste komma på saker att skriva , roliga, vetttiga osv hehe,

Ja , ikväll blir det nog att bestämma sig för en bok som jag kan roa mig med ett  tag framöver. sen runt 21 ska jag sätta på tv och se på 2½ män och boston teaparty

Ja , jag ringde farmor idag, va roligt att prata med henne igen det va nu ett bra tag sen, usch gud va jag babblade på, känns nu i efterhand inte så kul, jag vet inte varför jag känner så, jag har väl aldrig riktigt gillat henne, eller stämningen hon utstrålar, den e så stel, tråkig nedstämd och ja fin på nåt sätt , och rätt och korrekt ska allt va, jag
 vet inte jag känner alltid lite obehag när det gäller att åka ditt ocg visa sig, jag känner att jag iinte riktigt hör hemma där,

Och hon ville jag skulle komma och ha julklappsbyte usch va svårt de va attt ev tack nej sa att vi får se när det närmar sig vad jag känner, och sen pratade vi om gamla "minnen" hehe ne men hon vill ju så gärna jag ska bli mig själv, ja du va så blyg och tillbakadragen osv, hehe jaha tänkte jag men de vill jag ju inte bli igen , störde mig att hon sa så,

Ne blev nu lite nerstämd av att prata med henne och så ska jag ditt nu på måndag aha aja, men men, hm !

Nu ska jag nog ta mig nåt att äta blev lite hungrig nu plötsligt,

Kram & Ciao

//Emsie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0