19/11-08 - Första snön ett mysigt minne att minnas + Annat !

Knack , knack i rutan ! :P

Yaaaaaaaaay, snön har kommit ! Jätte mysigt jue och ännu mysigare e det när man även kommer minnas det detta år.

Satt nämligen då med rickard och "myste"  i soffan då när vi upptäckte att de snöade :) Det va jätte mysigt han satt och höll och mig och myste lite med mitt hår och så satt vi och snackade skit och tittade ut igenom fönstret på snön som fall sakta ner ti marken och bildade ett tunt vitt glittrande lager som en ligger kvar :)

`Det där lät som ja . . . Men det e inget så mellan oss, Vi e bara kompisar. . . `

Fast det tråkiga idag va att de inte va tösnö för jag och alex hade tänkt göra en snögubbe på hennes gård, fast vi hade nog ändå inte gjort det för hon va lite dålig idag :/ . . .

Och Yaaaaaaaaay ti mig he he :P har fått lite saker gjorde idag, Måste med säga tack för att du följde med ner ti stan jenny för annars hade de inte blivit gjort , har fortfarande en lite svårt att gå ner på stan själv.

Det som har blviit gjort e att jag äntligen har  fixat min cykelnyckel så nu har jag äntligen hämtat hem min cykel från stan som har stått där nu i ett och ett halvt år hehe, sen gick vi ti phone hous o ch skulle lämna in min tel på lagning men nu funkar den tydligen igen få väl se hur länge till den funkar om inte så får jag väl palla mig ner ditt igen. och sen gick vi förbi sos och lämnade in lite papper.
Måste med tillägga att de va kul att träffa dig idag jenny va jue ett tag sen, vi får bli bättre på att ses hehe, Vi e ju prencip granne :P ;)

Ja, mer en så händer det inte idag, ska snart laga mat sen blir det att läsa lite bok hoppas jag för guds skull inte somnar idag,

Kram

Emelie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0