Veckorna går så fort, och längtan till nå nytt bli större.

Onsdag kväll redan, veckorna går så fort.
Idag har jag sovit länge :) skööönt, varit på stan och träffat sabine (min syster) och de var trevligt var så längesen jag träffade henne, alldelse för länge sen, man har tappat mkt kontakt med henne :/ tråkigt men hoppas  vi nu kan få upp kontakten igen, fast de kommer nog ta tid hon e så lat och så fäst med sin kille.

Ja dem är nu förlovade, jätte kul, vill med ha någon att dela mitt liv med, börja sakna att de där lilla extra , ja inte för jag nu har upplevt de så, De där speciella mellan två personer., kärleken och de harmoniska som väldigt många av mina kompisar nu för uppleva, e lite avis och känner mig lite utanför men jag träffar väl min nån gång.

Jag har haft lite otur på kärleksfronten :/ men min dag kommer nog, har ju nu ann-sofie heheh :P (min rumskompis) en jätte härlig tjej, saknar hennes sällskap , hon har varit i finland och skrivit studenten och bli kvar lite längre nu fick jag höra igår :/ tråkigt,

Ja! jenny kom förbi mig idag var kul att träffa henne igen, va ett tag sen vi umgicks. inge mer har hent denna dag , de blir en lugn och skön kväll framför tv sen sova......

Ny dag imorn och nya tag framåt.

/Emmsan PS: tack för välkommandet :P jessica, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0