Vädret har besluts ångest :P

Halloj! Kallt , varmt- vädret kan inte bestämma sig för om de ska vara vinter eller ej. hehe

Fast vi närmar oss våren men inge direkta tecken på de :P

idag har de inte hent så mkt, har varit ute och traskat i blåsten, uträtt lite ärende på stan och nu e jag hos sören, gick förbi här på vägen hem för att hämta min nyckeln ifrån mamma, Hon har varit här några dar nu och sov hos mig från igår till idag, Trevligt att träffat henne lite grann, men nu e påsken slut och nu är det vardag igen.

Inte för att de blir så mkt förändring för min del :P hehehe, jo men jag ska faktiskt dra igång och börja plugga i April om ekonomin tillåter de men de ser ut att göra de, fast de tar en så himla tid att få besked om de, får nog ta och ringa och tjata och snabba påde hela lite, de blir nog min sysselsättning imorn hehe :P

Planer för veckan ? Nja, Ska ringa runt lite, posta lite kanske :P Jätte kul jihu ;)

På fredag bli de att simma :) äntligen kommer jag igång med de, och helgen blir lugn ska börja plugga till körprovet :)

Klart slut, / Emmsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0