Nedräkning

Lör 29 dec 2007 17:29 (Uppdaterad Lör 29 dec 2007 17:40) Övrigt, 13 läsare totalt
Hej där alla där ute, två dar kvar på detta år, det har varit ett väldigt fint och händelse rikt år och nu snörrar det bara i huvudet om vad man kan ha och vänta nästa år. Vad jag tror är att jag iallafall kommer ta revanch och segern i de mesta som då

17:35 - Via WAP


Som då kan vara i mig själv jag kommer nog utvecklas som människa, jag kommer nog vara den som slår den sista spiken i tråkiga händelser som skett detta år för den sorgen följer tyvärr med in i nästa år, jag kommer nog förverkla många av mina storadrömmar

17:40 - Via WAP


Iallafall påbörja projektet. Puss och Kram på er alla där ute och gott nytt år till er alla som förtjänar ett :-) / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0