I´m back

Ons 26 dec 2007 19:16 Övrigt, 7 läsare totalt

halloj är här igen och beklagar mig :(...
Fast idag börjar jag känna mig på bättre humör en där ute fick mig att börja tänka i andra banor i går, tack för de, fast du får mig alltid på andra tankar ;) Hehe.

Nu när man e på fötter igen mentalt ska jag passa på att uträtta både de ena och de andra medans jag orkar.

De som står först på lista men de jag borde ta sist e att jag vill träffa alla vänner igen, har saknat er och förlåt att jag varit så nere och låst in mig hemma :P och tyckt synd om mig själv :( Hehe, fast de har varit väldigt skönt att ni acceoterat de och låtit mig varit ett tag, men nu e jag utvilad och på fötter igen så let´s go girls  :P :D fast i den lugna tackten :).

Jaha då är de nyår snart då, mitt nyårfirande kommer bli super lugnt, ska eventuellt på kryssning om jag e välkommen där, de får vi väl se på lördag om jag e det :)!? om jag e det ska jag tillbringa min tid där i några dar, om jag e det, så ska de bli jätte skönt att få komma hemifrån för ett tag e så trött på hemmet så de finns inte.

Jaha, de går iallafall framåt och bara mot de bättre, visst vissa saker e tunga att ta sig igenom men med min envishet och vilja så kommer jag nog göra de galant, inga mer deppande och sura och arga miner för min del, allt kan inte vara lätt men för de behöver man inte deppa ihop helt och hållet... 

Jag kommer vinna tillbaka allt jag hade och dessto mer, 

i´m back. //emmsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0