Hösten, och ett nytt år kallar snart på oss.

Ons 19 sep 2007 14:59 Övrigt, 8 läsare totalt
halloj halloj................!

jahopp då var de måndag, och vad gör man här, ja ut och festar man har ju ändå semester hehe :) ne nu måste man lugna sig lite med sådant men det är så svårt man träffar jämt så mkt trevligt folk.

Så vad gör man en sådan kall men fin höstdag, hade tänkt åka upp till sthlm och festa lite men de blev inställt. så vad gör man, hm ja, kanske ta itu med lite små pyssel rensa lite papper kviton ja vem allt.

' men hur kul e de ne inte direkt någe kul, man kanske bara ska sitta och slappa framför tv, ne guuud så tråkigt trivs inte längre att sätta mig framför tv och bara ta de lugnt inte själv iallafall, de kryper bara i benen när jag ska göra de. '

'man kanske ska lägga sig tidigt för en gångs skull, hm ne det kommer aldrig gå, e så van nu att va vaken på natten, hur mycket jag en försöker så går de inte, eller jo mellan 10-12 alltså på kvällen går de och sova sen vaknar jag och e hur pigg som helst, de e nog mycket därför med de har bli för mycket utgång skulle jag tro :P heheh,

' ja inte pyssla eller jo de kan man göra nu, men sen inte se på tv, inte gå ut för de blivit för mkt, inte gå och lägga sig tidigt, hm ja de finns väl bara en sak kvar, sitta här blir de förmodar jag, sitta här och snacka skit med vännerna. hehe a de var nu ett tag sen, så de skulle ju kunna funka.

´' Ja annars e allt på sin topp, jag lever, jag ler och e glad och skrattar mycket, lite för mycket kanske, ne kan man de, ne det kan man inte, de e bara nyttigt att skratta och le hela tiden :) de e nog tack vare de här jobbet på ciderella, man blir så pigg och glad och uppåt att jobba där, :) och sedan kommer man bort lite från de vardagliga livet på land, Och sedan när man varit där ett tag så kommer man hem, och e på topp och glad och ja man tar inte allt så förgivet, och man tröttnar inte på vänner på livet man lever osv osv. alla behöver nog ett sådant jobb, lite omväxling i vardagen liksom, de händer alltid nåt kul varje dag både på jobb och hemma, Man lever liksom inte bara efter de vardagliga, definitivt inte efter någon rutin alla dagar ser olika ut, både på jobb som hemma, Vaje dag man går upp vet inte alls vad som kommer att ske, vad man kommer att göra, och de trivs jag väldigt bra med :) bättre liv kommer man inte leva.

De ända som fattas nu e en fast anställning eller snarare en längre praktik, så man vet att varje månad kommer jag ha si och så mkt att spendera leva för....

Jaha, hösten e här och de e så underbart kallt ute, solen skinner de e blå himmel, de gladfrägade löven faller sakta mot marken, de finns små vattenpölar längs med trottoarkanten från regnet som jag somnade till igår, de glänser så fint i solen, m doften bara strömar igenom kroppen och hela kroppen bara ryser en riktigt höstrys strömmar igenom kroppen samtidigt som de e jätte härligt får man lite ont i magen e de redan höst sommarn har bara sussat förbi fylld av glädje och nu e det höst tänka sig snart har de gått ett år till av sitt liv och vad har man gjort, detta år har ifo varit det bästa året någonsin, så detta år njuter jag bara av hösten inget pirr i magen av att de redan snart e jul och nyår och ett nytt år börjar jag ser bara fram emot de, för bättre kommer nog allt bara bli :).

//Lilla Emmsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0