En grå lite tjej som sitter helt själv.

Nu kommer allt ut tårarna bara flödar och jag vet inte varför satte mig bara ner efter en lång dag med mamma och min syster tessan har dessutom bara sovit en och halv timme och nu brast de bara efter en stund vila framför en rätt bra film black jack, den där svenska dansbands filmen ,

usch den e rörande , tänkas att sådana drama finns, ja det e väl ingen nyhet, men den filmen var droppen för mig. jag fick en sån ångest och bara grät men det var skönt,

jag satt i mitt kök och tittade ut och såg de gråa trista mörket i stan och längtade plötsligt så efter att bara krama om någon usch vad ensam och övergiven jag kände mig allta bekymmer kom som ett slag i ansiktet på mig . nu mera börjar dessa slag komma oftare och oftare vilket är ganska posetivt egentligen och nyttigt.

Att äntligen känna att de jag  orsakat mig själv, påverkan mig  
 
Det är väldigt jobbigt och tungt när dessa stunder kommer men det känns samtidigt väldigt bra för då känner man att de finns ett fel attt rätta till , att de finns något inom mig som man behöver bota. jag har aldrig känns så, jag har vetat att jag skadar mig själv och att jag inom en kort framtid kommer råka välsigt illa ut om jag fortsätter så men jag har aldrig känt inom mig att det e något fel liksom jag har aldrig hunnit regera utan bara prestera och försöka fixa något som jag egentligen inte känt något av. men nu känner jag de, fast jag ser ifo ingen väg framåt den är svart fortfarande.

Allt känns fortfarande mennislöst men jag känner äntligen hur ont de gör jag ser på nåt sätt framför mig hur mitt läge ser ut uppifrån och det e ingenn  vacker syn,

Ensam , bitter, hela jag ser grå ut, det finns inte ett enda ljus som lyser upp omkring mig.

Jag är verkligen så himla ledsen, och det gör så ont i mig.

Kommentarer
Postat av: jessie

usch jag blir ju också ledsen av att läsa detta. Vad kan jag göra? kram

2008-06-21 @ 18:24:52
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0