Fredag, Riktig hemmakväll.

Hallu, jag tog nog i lite i går .

Visst är ärlighet det viktigaste, men jag ser de så här att de flesta människor trivs med ärlighet så länge de får höra det dem vill höra,


När jag nu ser att ärlighet är bullskit menar jag att när man är ärlig på ett negativt sett ifrågesätts de alltid. Typ, a nu tar jag ettt extremt ex,

Om man nu i ärlighetens namn vill bli av med någon man inte gillare kan man int ebara rakt ut säga jag vill inte har något med dig och göra that´s it ne då blir den andre upprörd och ska veta från början till slut varför man känner så istället för att ta att så här e situationen ne istället ska de förklarars och uppstå disskutioner och man ska lösa de osv osv.

Men om man vrider de hela nu och säger att man älskar någon osv så väcker de nästan aldrig några reaktioner ett dumt och svårt exempel men jag hoppas ni fattar poängen.


Men nu till något helt annat, nu var de va blev nyss lite distraherad av en jävla fluga hehe

faaan då hehe, då berättar jag om dagen som gått. om fem minuter e det en ny dag jippi eller nå såndant. hehe
:P

Dagen började med en dos antabus höll på att få dubbel dos tur att jag märkte att de va nå fel med den innan jag drack den, inte för jag tror de skadar en men man vet ju aldrig.

sedan traskade man hem och stupade ner i sängen fick somvanligt för lite sömn natten innan, har ännu inte vågat prövat sömntabletten .

Runt tolv tiden började telefonen ringa vilket var bra , för att sova hela dagen var ju inte tänkt, annso fick då ett jobberbjudande så vi skyndade oss ner till stan för att hämta ut pengar som skulle ge mig, men de tog fort slut hade lite räkningar att betala, så nu e man fattig igen hehe. äsch de gör inge har faktiskt klarat mig rätt bra visst de e jobbigt att behöva tänka ekonomiskt och tänka på vad man köper osv men jag börjar bli van nu.

Imorn ska jag tom med göra upp en hållbar budget och försöka sänka ytterligare utgifter , Jag får hoppas jag kommer på någon bra lösning för att spar mer pengar och betala tillbaka mina lån.

Sedan blir der storstädninghär hemma ska rensa bort all skit som bara går, man måste ju börja nånstan nu när man ska börja om sitt liv, Allt förflutna ska städas bort och packas ner .

Inte för jag har så mycket förflutna kvar här öppe nu jag har ju inte bott här så länge men lite ordning skadar det inte att få.

Just nu tänker jag på 3 personer Som jag helst av allt vill satsa på, ne jag vill inte satsa på alla tre men dessa tre har något som gör mig varm, knäsvag, glad, motiverad, lycklig, Dem tre typer har något som jag faller för.

Alla tre e helt olika både till sätt och utseende, De som binder de ihop e vad de ger och med alla har de slutat likadant.

Det hopp jag nu har är att det blir du & jag, jag har inte släppt dig, Tanakarna kommer jämt tillbaka til dig, Det är dig jag jämför alla med, Det är bara du som kan vara barnslig på ett speciellt sett, ett sätt jag gillar, ett tllfälle då man verkligen skrattar, ett tillfälle då man verkligen stannar upp och bara ler över hur värme sprider genom kroppen,

Ne nu avslutar jag här det blev lite förkänsligt, have a good time. //Emmsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0