Söndag - Städ&pysseldag -

Hejsan ! sov länge, började med lyx kaffe idag som jag fick av alex igår :) tackar de gjorde susen heheh + två cigg på de.

Sedan var det bara att sätta igång, NÄSTAN ! Robin ville först komma och ta Sitt morgon kaffe så det blev en kopp till + en massa ciggaretter för han gick aldrig, heheh . Fast jag hann fakiskt med all disk innan han kom och härjade.

Som sagt han kom hit vi rökte drack kaffe och snackade en massa skit, men det var trevligt en då.

Sen åkte vi och hämtade strykbräda och strykjärn hos pappa så det var bra att han kom för då kunde jag äntligen stryka mina gardiner och hänga upp dem, de var på tiden så julgardinerna kunde tas ner, lite väl sent på tänkt hehehe .

Ne men har tänkt och tänkt och sagt jag ska jag ska men a bättre sent en aldrig iallafall. ;)

efter de satt jag och knappade på datorn samtidigt som jag rensade garderoben och mitt i allt kom robin tillbaka och bankade på dörrn hehe :P

Så allt drog ut på tiden men blev tillslut klar efetr många moment, men hann dessvärre inte fixa med papper och bugeten men de får jag ta imorn, faaaan e två dar efter i veckoplaneringen :(


Tack för denna vecka vi ses nästa vecka ehhe :P eller nåt. ciao

Kommentarer
Postat av: jessie

Vad duktig du är, sådär orkar jag aldrig planera att sätta mig

2008-06-21 @ 18:27:02
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0