Bakis dag !

hej hej . ännu en mörk dag för mig. Har inte återhämtat mig en från veckans små snesteg, drack i går med.

Annars rular allt på en sin sakta tackt, har i alla fall fått lite nytt folk med i mitt liv, stackars dem säger jag bara hehhe :P ne har varit väldigt öppen med mina problem så att de vet vem de har att göra mig. Onödigt att skapa en bra bild av sig själv när läget verkligen inte e bra.


Plus så ere rätt nyttigt av för mig att få prata om det, pratar ju sällan om mina egna problem. Men nu har man fått mkt berättat e lit e skönt plus att alla tar de väldigt bra och förstående och stannar dels kvar. Många blir annars väldigt rädda och drar sig undan.


Kansk därför jag sällan pratat så mkt om mig själv. Hjälper ju helst andra. Men nu har de varit lite med sådant, har inte orkat. Suttit hemma för de mesta, så de var ett bra köp den här datorn, den har  hjälp mig mkt, dels fått suttit här och skriva av mig plus att fått nya vänner att prata med. Osv osv


Sitter ju här nu dag ut och dag in, men e roande och nyttigt att få vara lite för sig själv och bara tänka på sig själv , vilket e väldigt nytt för mig, tror nog nästa att de e en av de första gånger jag gör de faktiskt. Förutom sista året på gymnasiet.

Jaha, idag har de bara varit ångest och illamående, film och funderingar.

Ha en bra fortsatt givande helg.


/Emmsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0