Tisdagen!- i fortsättningen kommer det bara posetiva tankar !

hej , ja jag lovade ju att avsluta lördagens skrivande. men jag skiteri det, det e ändå bara ointressant babbel om mit liv som ni redan vet så mkt om vid de här lagret.

Så istället för att prata om nackdelar med denna behandligen tänkte jag börja skriva ner fördela och de posetiva om det. och mina framsteg som jag faktist redan nu e många :)

Jag kan börja med att första framsteget jag gjorde det, var att hänga på och sola och bada fast jag inte sovit mkt och stresade upp och for runt som en galning på stan så tog jag ett djupt andetag att utaföra de jag skulle och lovat.

Sen var det att passa på att sticka ut huvudet ur dörren och ta steget ut och njuta av sommarvärmen lite,

Sen var jag det åh börjar glömma bort jag vet att det var mkt jag gjort som e bra, eh nu e jag lite tankspridd fortsätter med att redogöra de posetiva jag gjort.

Ska med annso snart till en studievägledare så det kanske e de som stör tänkandet hehe, måste fixa mig lite innan med men de kommer mer posetiva saker,,,, vänta så får ni se :) hej på er så länge

*Emmsan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0