Tankarna snörrar !

hej hej, jaha denna kväll blev ju inte direkt som man hade tänkt sig , tänkte t.o.m gå och lägga mig tidigt....

Istället blev jag irirterad på puckot robin som bara håller på och håller på mig sin konstigheter. Ja nu har jag iallafall bara en resväska och ett par byxor där som han e skylldig att ge mig sen har fan vi inge mer med varandra att göra.

Hoppas att han inte kommer på mer tokigheter osv.

E helt slut i huvudet av den idioten jag pallar fan inge mer, jag lovar snart smäller de, jag kommer inte orka att hålla emot min frustation mot honom..... Jag hoppas inget men jag kan fan längre inte lova att jag slår snart den sista spicken i de hela. och då kommer de ta me fan bli tyst. De kan jag lova allesammans.

Ja sen har vi ju kapitlet om jenny men de e inge stort. bara tråkigt på ett sätt, för vi hade våra stunder som jag trodde va nå speciellt men nu i slutändan var de väl inte så.

Tycker hon betett sig falsk om man nu kan kalla de falskt jag vet inte kanske inte falsk ne fan jag finner inga ord som binder ihop de hon gjort.

Kan säga så, att jag har min principer som hon inte platsar i.

Okey till nå helt annat.

Jaha 5 dar kvar tills min psykolog kommer tibax :)

Ska bli riktigt skönt att ha någon att prata med en gång iveckan :) försöker planer hur jag ska redovisa mina veckor för henne. men a kommer inte fram till någon bra utvedering av veckorna. finns så många blandade känslor.

usch har ont i huvudet nu efter kvällens bralvader-

Nattis

//Emmsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0