Måndag, och den börjar inge bra!

God morgon allesammans!

Jaha ja denna morgon började inge bra, skulle tvätta kl 7 men tvättmaskinen fungerade ej, och Fastighetsskötaren har semester och är ej närvarande i huset, och plingade på nyss och en ung tjej öppnade nyvaken dessutom, men hon skulle ringa senare och rapportera, så de blir nog inte av att tvätta åtminstonde en tvätt innan tio, får väl hoppas den e lagade till nästa tid som e 16.00

Ja så då kan man väl säga att man suttit uppe ionödan och väntat in tvätttiden, fy fan säger jag äh så farligt e det ändå inte, skulle nog i vilket fall ändå i somnat så vad gör det.

Ja då har man återigen håt sig vaken hela natten och för mitt huvud ere kväller och den börjar känna sig trött, men den kommer inte få någon sömn först i kväll.
För jag håller på att vända dygnet tillbaka, Önska mig lycka till och håll tummarna, för de har gått så pass långt att hjärnan har ställt om sig. men äh de går nog om man vill.... Gäller och vara hård bara, vilket jag just i nuläget har väldigt svårt för, gör exakt vad känslorna säger.... Kan inte riktigt motarbeta dem....

Men man får väl ha sådana stunder med,,, fast nu har det väl inte direkt handlat om några stunder utan månader... eller månad....

Har väl till och från mått vädigt dåligt under en lång tid snart upp till ett år, men jag har ändå förut kunnat lyckas med att göra lite framgång.... nu under dessa 2 månader har jag ju bara slläppt allt och mått väldigt dåligt och ja ni vet jue om ni läst tidigare inlägg  så a

Jaha ja då vet jag nu inte vad jag ska hitta på e nog lite tidigt att börja dammsuga.

Men badrummet e iallafall kalrt nu, blänker så fint nu hehhe :)

Ja denna natt har jag varit själv, annso har varit på vift oss robin och nu svarar hon ej, men orolig behöver jag nog inte vara hon har väl somnat där eller hos nån annan skulle jag tro,

Ja men nu får det vara färdigt skrivit för morgonen uppdatera senare !

Ha en bra dag mer er alla.... kramar

/Emmsan


Kommentarer
Postat av: jessie

Vad duktig du är jag ska också tvätta och städa, du får komma hit och tvätta om du vill. Kram jessie

2008-07-07 @ 10:55:53
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0