Lördag - KENT idag !

Hallå där!

Mhm, Jaha, just nu spelar kent nere på stan, skulle egentligen ha varit där (utanför) och lyssnat på dem, men så blev det inte :(  (ja , mamma, johan , johans kompis, annso, simon och en kompis till han, jessica och ett par kompisar till henne . vi hade tänkte dragit ner ditt med filt grill och massa andra gosaker och suttit och lyssnat på dem,

Men de blev inte så blev många som inte kunde osv osv  Skit tråkigt !

Så jag gick hem sen efetr en stund ute på time, va hungrig trött och irriterad för att det inte blev av, Va med några som skulle in där och titta på dem hade jätte gärna foölj med men hade jue inga biljetter :(

Timmarna innan spenderade jag hos alex med pool och lite sol och biljard sen gjorde vi iordning oss och skulle ha lagat mat men de blev inte så för vi hann inte med det och sen krånglade fritösen och alex tappade ut alla pommes i disken osv, de var inte sån jätte bra stämning sista timme, alex var stresad och frustrerad osv , heheh

Men humöret vända sen efter en cigg och lite öl sen bar de ner till time med en kompis till henne, hon,jag & Jessica. :)

I en bil på väg ner till KENT !                  I en bil på väg till KENT !                   I en bil på väg ner till KENT! hehe fast hon hoppade av hemma istället :P :(  
Alex, på bättre humör nu :P ;)                Jag (emelie)                             Jessica, Lika glad som alltid :P;)

Och nu sitter jag hemma i mörkret och e lite trött faktiskt. Och sen funderar jag på om jag ska dra ner till stadsparken för jag fick nyss ett mess av en kompis som är där och tydligen hör man kent väldigt och de e en mysig stämning skrev hon, så jag undrar nu om fan man ska orka ta sig ner ditt iallafall...........

Annars så ja det rullar på,

Skriver mer sen och berättar resten av kvällen . Haj så länge :P

//Emmsan

Kommentarer
Postat av: jessie

Det var kul att du bestämde dig för att komma ner i alla fall :)

2008-07-13 @ 17:28:34
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/
Postat av: Alex

haha fröken med humör svängningar här som skriver, Tack gumman för att du förstår mitt humör och skrattar åt mig :) och tack för att du finns här, gräset är aldrig grönare på andra sidan när du är med!

2008-07-14 @ 22:07:31
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0