Fredag-onsdag !

Hallå där ! Jag har haft fullt upp så det har inte hunnits med att skrivas , men nu i´m back ! hehe Så håll i er ! För nu kommer en resa som ni aldrig kommer glömma hehe ! :P ;)


Fredag morgon började inte så bra, för Torsdagen slutade inge bra hehe, Blev så himlans arg på annso för hon planerar så konstigt och detta var inte första gången som de vi hade planerat som blev inställt men nu var det för att jag tappade lusten när hon började babbla upp allt som hon hade tänkt göra innan vi drog och hon hade bara en timme på sig typ innan vi skulle iväg, så jag röt till en del och gick iväg utan dem, 

och så blev hon sur för de fattar inget, men men sen har det nu hela veckan varit tjat och gnäll om hennes förbaskade nyckel som hon aldrig tar med sig, blir sååååååååå sur , fan jag orkar inte anpassa mig efter henne på de sättet, inte vill man vara låst i lägenheten för att hon skiter att ta med sig nykeln, men hoppas hon nu fattar att jag menar allvar , a men gör hon inte de så hoppas jag att hon gör de då jag bara går min väg och skiter i om hon inte tagit med sig nyckeln och får sitta och vänta här i porten på mig, eller nåt. 

Iallafall, fredagen blev lite drabbad pga av sådana små saker, men jag gick och skrek på psyket att jag behövde lugnande om jag skulle klara att motstå spriten, och för en gångs skulle hjälpa de att höja rösten ,

Verkar som om man måste göra de för att dem ska fatta alvaret.

Hur som helst jag fick dem och efter lunsch tog jag dem och de gjorde susen, och dagen med familjen i V-Rås blev räddad. Vi hade de kanon där ! Vi badade , solade, Gick på IKEA och sen for vi hem ti mamma och beställde två familje pizzor skit gott, sen var vi kvar en stund och satt på ballkongen och snackade skit hela familjen ass nice.

Skit nice strand hade de med ass lång grunt, kunde jue fan gå nästan 100 meter ut i vattnet. de som var nackdelen med de hela va att de var en väldigt lång bit med sten och massa äckligt sjögr'äs

Här har jag lite bilder som bevisar hur trevligt de va hehe ! :P



Mamma, på stranden i Björnö i V-Rås


Jag (Emelie)


Sabine (min syster) Å mamma, Glass paus innan vi badar!


Sabine Å hennes kille Robert


Mamma Å Jag


Tessan kommer nu Äntligen hehe ! TRodde hon skulle svika hos :P


Flygplan över oss ! Häftigt


Stugor som man kan hyra vid stranden, Vore inte helt fel att gör det nån dag !


Tessan och jag i bilen till IKEA Lite små sur hon ser ut då Hehe !


Nykomlingen i familjen hehe, Mammas nya guys hund, mins inte vad den hetten nu skit snäll va den iallafall !


Tessan, fixar sig för uttång hehe :P eller en ragga vända med en bil och vänner.


Nu varvars det ner !

  
Utsikt från mammas balkong !




Det var den dagen , en dag att minnas :)

Älskar sådana härliga stunder med familjen, man tar verkligen vara på dem , och minns dem väldigt väl, och man kan leva länge på dem, Om ni inte vet så ere så att vi inte har så bra relation egentligen men Vi får våra ryck och lyckligtvis lyckas vi få några bra dagar att minnas :)


Jaha, resten av helgen blev skönt, äntligen nu börjar man känna skillnad på veckodagar och helger och nu lever man verkligen ut på helgen tisammans med sina kompisar. alla sina kompisar oftas brukar man vara rätt trött efter en veckans utgång och festande så då vilar man på helgen och missar att träffa de som har jobb osv och bara kan roa sig på helgerna

Så det blir en halvtimmes utgång i fredag hehe inge vidare kul kanske de låter som men vi fick rätt kul fkatiskt på den lilla tiden,

Sen blev det utgång på lördagen med betydligt längre hehe, de va jätte trevligt , och jätte kul att träffa laex va nu ett tagsen !

Söndagen blev lugn lite sol på kullen bakom huset,

Imåndags blev det Parkenbadet och motionssim hehe :P 700 meter Yeah Med pappa och annso, Kul va de att hitta på nåt med pappa med !

I tisdags, blev det rätt lugnt lite sol på kullen och sen mot kvällen kom lumpen danne och hämtade mig och vi for till syndbyholm och tog ett kvälldopp och en promenad och letade grillplatser tills på lördag , vi funderar på att ta en heldag i solen och grill på kvällen på lördag ! :)

Här kommer mer bilder från syndbyholm !





























Jaha detta va veckans händelse hehe !

//Emmsan


Kommentarer
Postat av: jessie

oh gud så fina bilder :) skitfina kram

2008-08-04 @ 15:31:43
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0