Fredag, och veckan har varit bra!

jahopp, då har man hållit sig vaken snart ett dygn igen, de börjar bli riktigt dålig de här för huvudet hänger inte riktigt med i svängarna med alla konstiga sov tider.

Men annars så e det bra, och man har nu klarat en vecka med ett leende på läpparna, fast det har varit tugnt och jobbigt att hålla sig på bra humör, så ja de har väl varit lite falska leende i mellan åt, men det måste de bli om jag verkligen ska försöka komma på fötter,

och jag ska ge mig själv ett mvg faktiskt hehe :P som verkigen ha gett det ett försök  och gå emot mina känslor och det har varit jobbigt ocvh frustrerande men nyttigt, men det har med lätt till konstiga drömmar, verkliga och helt sjuka

ne nu känner jag med helt borta och vet ej vad jag skriver så jag fortsätter senare idag . hehe :P

ha en bra dag alla, nu ska jag gå och tvätta osv

//Emmsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0