Tankar kring alkoholen börjar ploppa upp.

hej hej, idag har jag allt varit duktigt, som först och främst äntligen kom uppp runt 07 tiden :) sen blev det en promenad och antabus, de tråkiga va att psykologen va sjuk idag med, men får hoppas hon kommer tillbaka på måndag och att jag med då har den tid som jag brukar, för om inte så blir det nog att inte gå och prata med henne först efter nyår :/

Men idag jämnar det ut sig , Det ringde från vägen idag, så jag ska gå ditt klockan 11 på samtal. konstigt nog så e jag inte alls så nervös som jag brukar kunna bli vid möte av nya människor, men börjar väl bli van , har ju träffat en del nya ansikten denna månad. och prata om mig själv börjar jag med bli ännu bättre på än va jag va för ett halvår sen.

Ja , och ja, jag har bestämt mig nu att jag stannar hemma denna helg , egentlgen borde jag dra iväg för tankar kring alkoholen börja komma, och ännu ett tankesätt kring att drick nån dag här och där runt jul börjar ploppa upp ihuvudet, och suget efetr det e starkt.

Får försöka vara ärlig om det nu när jag går till vägen för att se vad dem tycker jag borde ta till för årgärder.

Annars så ska helgen bli lugn, med film med alex idag iallafall ev imorn kväll med ska höra med henne, sen blir det lite julbak och julynt hemma hos robban sabines kille på lördag eftermiddag.

Men det var väl allt jag hade på hjärtat för tillfället,

kram

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0