Lördag- Söndag - Ett par två riktigt mysiga familjedagar.

Hej , ja det e bara förnamnet, trippen ti katrineholm till min syster madde med min andra syster sabine och hennes kille blev kanon :D

När vi kom ditt var det direkt dags för mat, tacos kyskling blev det, Vi alla hjälptes åt med maten som en riktigt familj, känslan att stå där i köket med alla är obeskrivlig, En rysning störmmar igenom kroppen när jag tänker tillbaka på det, en bra glädjerik rysning,  Jag har aldrig upplevt ett sådant ögonblick någongång, Ett ögonblick som i många ögon kanske e en självklarhet och tom kanske ett störande ögonblick, Men för mig betydde det överdrivet mkt.

Ett ögonblick som nu kanske blir till en vana, ska jue åka ditt till katrineholm varje helg , Fast jag kommer nog aldrig tröttna på det, Jag älskar familjelivet något finare en det finns nog inte att uppleva . . . Jag vet inte om jag tycker det för jag inte fått uppleva att ha en riktigt familj, eller så ere bara att jag tycker att familjen e en viktig del av livet.

Fast jag tycker det, så har jag ändå stött bort den, Det undrar jag varför faktiskt, men jag har min aning och det e väl att jag skäms över det vilda livet jag levt, och har väl med känns att jag inte platsar in .

Ja ! no med speculation i det, det visar väl snart vart jag står i den frågan.

Och en sak till angående familjelivet, gud vad jag längtar efter barn, att få leka med julia va och e så obeskrivligt roligt, det e så underbart att ha med barn och göra, tanke på de så kanske man skulle pröva på att jobba på dagis, men a med min bakgrund så vet jag nog att jag inte e lämpad ti det, men senare i livet kanske, det var jue ändå min första drömyrke, ne jag vet inte ! Men däremot funderar jag på att kanske pröva på personlig assistens , typ börja med att vakta upp någon lite gullig dam hehe, handla städa och så . . .

Ja det va min helg det, och nu sitter jag hos alex och glor på tv och dricker tv :) sen ska jag vidare ti rickard och skriva ut lite papper, eller lite det blir nog en bunt hehe, sen kommer ev Orre den nya dejten hehe på besök, blir väl att sitta och snacka och ev se på tv, ja vi får väl se hur det slutar e lite små nervös faktiskt, men jag vet inte, jag tror han e lite för "ung" för mig, men det återstår och se skriver mer om det sen hehe. . .


Här kommer lite bilder på den "nya" familjen :P Den känns som ny iallafall. Det e inte mkt man vet om varandra faktiskt!




Systerdotter- Julia. För några veckor på stan här i E.tuna












Jag och Julia




Färdig pyntat :D Snart e det jul :D






Julia dag, hon gör ett pärlhalsband åt mig, Gullunge :)








Här är resultatet så fint så

Har aldrig mått bättre - Denna helg har varit värd guld

Kram

Emelie






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jättegullig systerdotter du har. :)

2008-12-14 @ 22:00:59
Postat av: jenny

hej gumman. va skönt att du haft en så fin helg :)

Sösatse ungen juh !

Kolla min blogg. jag har gjort om den till mig egen ;) Helt själv !Har suttit hela natten. ! :)

Puss å kram !

2008-12-15 @ 08:35:27
URL: http://sweetjen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej. Jag kom in på din blogg av en slump och jag måste säga att jag blir väldigt berörd av dina texter. Jag kan förstå mycket av det du skriver då jag själv lever med panikångest och oro sedan flera år tillbaka. Jag har varit på botten men är, precis som du, på väg upp igen. Det enda jag inte riktigt kan sätta mig in i är ditt alkoholmissbruk, jag har ingen egen erfarenhet av den biten. Men jag förstår att du har det tungt och jag hoppas att du kommer kämpa vidare. Jag bor ganska precis vid tågrälsen där du blev påkörd och har funderat mycket på hur det gick för tjejen (dig). Jag är glad att du klarade dig så bra som du gjorde.

Kämpa vidare! Kom ihåg att man alltid är starkare än vad man tror!



Kram Jenny

2008-12-16 @ 03:42:20
URL: http://dojdan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0