Längtar så tills juleveckan börjar !

Halloj !

Helgen blev rätt lyckad ändå fast jag stannade hemma, I fredags låg jag bara i sängen och filurade sov dessutom från 2 på dan till åtta på kvällen mindre lyckat men det var skönt va så nere och dant iallafall, sen blev det att kika lite snabbt på tv fast det fanns inte så mkt och se på så jag stängde av den rätt snabbt, lite telefon samtal till alex och jessica blev det istället sen var det dags att sova igen, hade verkligen ingen ork alls i kroppen den kvällen (ifredags)

I lördags skulle jag egentligen gå upp tidigt och vara duktig att ta en promenad och tom plugga på förmiddagen, men nej då, jag ville sova istället så jag sov till tolv nästan, och precis som jag vaknade till ringde syster tessan och sa att hon kunde komma ihelgen ändå så jag jubblade och hon kom hehe, sen nästan precis som klivit innanför dörren ringde sabine och sa att de va på väg men hon ringde strax efter och sa att de fått problem med bilen SOMVANLIGT så vi satt en timme och väntade på dem sen bar det av ti strägnäs för att gå och shoppa på karlssons, nästan som rusta och öb typ men det blev inte många julklappar köpta där inte , ingenting förutom motorolja och nån hundleksak hehe.

Vi åkte sedan till willys och inhandlade för kvällen, grejor ti tacos. sen bar det hemåt, tessan och jag lagade till all mat medans sabine och robban var iväg och handla litesaker på ica, dem var borta väldigt länge så vi började undra om de tog en snabbis i bilen hehe, men det hade dem inte gjort men det tror jag vad jag vill på :P ;)

Lördags kvällen blev lugn och fin med film och massa gott att äta :D

Och idag har man inte gjort något vettigt sovit länge gjort sig iordning men för vad ,ja det kan man fråga sig, sen åkte jag med mamma , tessan och massa taxi kille :P hehe ti mormor en snabbis och sa hej, sen skjusade de mig till alex och där drack vi en kopp tea och såg på Björn gustavsson den lilla. :P

Och gick för ett tag sen hem därifrån för jag va så hunrig så nu ska jag börja med maten svälter snart ihjäl hehe.

Jaha, då är det inte många timmar kvar tills juleveckan börjar :D om man ändå hade haft skinka och julebröd hemma så man kunde fira det vi tolvslaget .

Ne då det har man inte och inge firande här blir det inte, får fira de imornbitti med antabusen . JIHU eller inte.
E tråkigt och tragiskt. men nyttigt. efter som jag inte klarar av annat,

Men juleveckan blir nog okey ändå utan glögg och vin och allt annat gott man kan dricka. har fullbokat varje dag nästan det e skönt iallafall så man inte bara sitter och rullar tummarna dag ut och dag in .

Jag önsker er alla en fröjde full jul .

Emelie

Kommentarer
Postat av: jess

God Jul gumman! Jag tycker vi ska försöka hinna med en julfika eller nåt annat mysigt :)

2008-12-22 @ 12:28:20
URL: http://jesssicaakerblom.blogg.se/
Postat av: jenny

hej gumman! Hoppas du haft det bra. hör av mig under dagen . God jul så länge å puss å kram!

2008-12-23 @ 06:28:28
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0