Tisdag !

I

Välkomen !



                        

       

dag, ja vad ska man säga, det blev inte direkt någon lång dag inte ! Vaknade klockan halv 4 på efetrmiddagen, inte bra ine bra de emelie,

Men jag gick upp och försökte göra de jag hann helt enkelt, Drack två koppar kaffe som jag alltid gör, tog en dusch småsnackade på msn under tiden jag höll på att dona, sen laddade jag över lite musik ti telefonen, inte för att de fick plats speciellt mkt musik i den har inte införskaffat mig ett minneskort en, men a behöver nog inte göra de heller inte en iallafall,

Pappa skulle ge mig en mp3 i helgen, han e snäll han, då kan jag äntligen ta förnufftet i fånga och ut och springa några dar i veckan,

Hur som helst tillbaka ditt jag va, överförde lite musik sen gick jag ut och gick i en och en halv timme, elosh ti mig hehe :)

Sen när jag kom hem gjorde jag i ordning mat, bra de med för jag har inte ätit på tre dar nu, fy på mig, eller jo jag har ätit några mackor per dag men inte mat, men har klarat mig visst jag e lite vinglig i huvudet men ananrs hänger jag med rätt bra.

Ja jo det var ju inte så bra att jag sov bort dagen men jag har iallafall gjort nåt idag, men e lite besviken att jag missade psykologen ville verkligen ditt idag och prata. men men, jag får spara mig ti nästa vecka.

Och ja fan jag börjar sakna min mamma väldigt mkt tror jag börjat bli en riktig mammagris eller nåt jag vet inte varför jag saknar henne så, känslan kom från ingenstans och nu känner jag bara för att vilja åka ditt direkt...

Men vi hade ett långt prat igår och de va väldigt trevligt, ibland e hon bäst bara, tråkigt bara att vi inte kan ha de så jämt alltså en fin kontakt där vi pratar om allt och inget och lyssnar på varandra osv. ne men en tur ditt blir det,

ja resten av veckan kommer nog gå fort tror jag imorn ska jag upp tidigt jag måste komma upp, för jag måste ringa sos och prata med dem om en sak hehe, ! sen efter de ska jag gå till alex och ta en morgon kaffe hehe eller en till morgon kaffe, för jag tar nog en direkt jag vaknar det e ett måste hehe !

Och etfer de blir det att springa över hem och ta en promenad med jenny i solskenet hehe eller vi får väl hoppas solen tittar fram lite ialalfall blir lite roligare att gå då hee....

Sen har jag inte  några direkta planer kanske träffa peter på efetrmiddag och sen på torsdagen kanske träffa jessica.

Men sen kommer fredag och då har jag och jenny bestämt oss för att umgås lite, det var väldigt längesen nu, Så ja vi får se vad vi hittar på vi ska nog prata om de på promenaden hehe

Lördagen blir med händelserik ska träffa min far då, vi ska först och främst titta runt lite i affären sen blir det säkert mat hemma oss han, och sen film på kvällen, och ev en övernattning där hehe :) få väl se, Söndagen blir nog lugn.

Jaha ja man kanske inte behöver skriva nå mer i veckan om vad jag gör hehe, men a vi hörs nog snart igen, bye på er alla. och ha en riktigt bra vecka. kramar


//Emmsan

Kommentarer
Postat av: Jessie

Lite yr..då är det inte ok. Sköt om dig nu ;) Kul att du träffar pappa, hälsa honom

2008-08-20 @ 22:47:41
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0