Lördag



hej hej ! Jaha, igår blev det vin/öl/utgång på korpen men det följde jag inte med på, Men vin och öl blev det för mig.

Och jag har aldrig mått så dåligt dagen efter , e nog ett tecken på att det är något jag inte bör fortsätta med eller så är det så enkelt att min kropp åldras och inte pallar med så mkt. Jag vet inte, ska ta det lugnt nu veckor och månader framöver iallafall!

Har lte annat för mig som jag satte upp på min planering , nu ska min planering innehålla, springen, promenader sund mat, definitivt 3 måltider om dagen, det ska pluggas ti körkoret och nu ska jag försöka ta de innan nyår. sen ska jag läsa böcker 2 timar om dagen, mest för att sysselsätta mig.

Målet med planeringen e enkelt, jag vil ha mitt körkort , jag vill få tillbaka en normal dygnsrytm så jag kan komma ut i arbetslivet.

Dagen och kvällen har innehållit mkt sova och en film på dagen , mer en så kommer det inte att hända idag, tråkigt men jag pallar fan inte nåt mer, ska ringa lite samtal nu sen ska jag försöka sova lite, kram på er alla

//Emmsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0