Tisdag

Hallå igen, nu kommer jag här igen och spökar med mina vederingar! ha ha :)

Här är det fortfarande bra med mig, och livet rullar på, och för en gångs skull framåt

Helgen har varit bra men började lite stressig och med irritation.

Började fredagen med att gå och ta min medicin och med ett möte med spykologen, inte för att de mötet gjorde någon direkt nytta, var helt inne i min värld och var stresad för att jag hade väldigt mkt å göra hela förmiddagen, så jag satt i princip och väntade på att tiden skulle gå, Vilket min psykolog såg och dels så kände hon av min irritation så hon nästan blev rädd hehe, såg så ut iallafall eller kanske mer orolig ifall jag skulle ställa till med en scen

Men hon påpekade de och sa att jag fick gå om jag ville, men icke sa nick , jag stannade kvar, tar verkligen vara på den stunden med henne , Den timmen är viktigare en nåt annat, ifall jag någon dag får modet att verkligen bara prata om de som gör ont i mig. med andra ord mina problem och hur allt började osv.

Apro på psykologen så var jag där idag och det gick jätte bra, vi babblade väldigt mkt , speciellt om viktga saker som jag går igenom nu och de var ett möte att minnas hehe, för nu känner jag att jag närmar mig mer och mer för varje gång vi möts att de ska komma ur mig något om de jag döljer djupt, och idag var jag bara ett ögonblick ifrån men de tog stopp men så nära har jag aldrig varit brukar ta stopp redan när en fundering om de kommer upp.

Men det blev lite jobbigt mot slutet för vi eller hon började komma in på känsliga områden och det blev för mkt, men hon avslutade de rätt fort för hon såg nog att jag inte var bekväm med samtalsämnet.

Ja men tillbaka till helgen nu ! efetr mötet med psykologen i fredags så åkte jag och handlade med pappa , sen efetr affären gick jag ner på stan och åt lunch med jessica , och det var riktigt trevligt att få träffa dig och umgås med dig för en gångs skull hehe :P

Sen efter lunchen var det bara hem och tvätta, suget efter alkohol den dagen var mycket. men räddningen kom sen mot kvällen då jag ringde peter och han var på väg till stan och bjöd hem mig på film :) tack till dig och inte nog med det, så ringde alex efter de och bjöd över mig på cappicino :)
Blev jätte glad att hon äntligen bjöd över mig på de istället för bara sällskap till ett glas vin

Lördagen började dock inge kul , fick mess av en piiiip som skrev en massa tråkiga skvaller om en vän. Men gick ändå ti han och hjälpte han med att packa upp alla hans saker , men enbart för att få tillbaka min resväska någon gång.

Resten av lördagen blev lugn kom inte riktigt ihåg vad jag gjorde , tror jag bara satt hemma vid datorn faktiskt och somnade tidigt.

Söndagen började med irriterande, men tog en lugnande och åkte ti katrineholm till min syster och firade hennes dotter., hehe julia, hon fyllde 3 år, De var kul att träffa dem , de var ett väldigt bra tag sen vi sågs, dem jävlarna ska åka till creta vilken lyx, vill med komma bort en vecka och bara njuta.

ja de va den helgen de !

kram på er !

/Emmsan


Kommentarer
Postat av: jessie

jag tyckte med att lunchen var skitmysig, får göra det till en vana när vi har råd :) kram jessie

2008-08-12 @ 22:00:03
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0