Söndag...

Hej hej, Jaha då har den helg swishat förbi, och det e snart slut på denna söndag, idag gick jag upp tidigt för ovanlighetens skull, riktigt skönt men e trött  som ett as nu istället men ska försöka hålla mig på benen ett tag till, kommer säkert stupa isäng 9-10 taget , hoppas de iallafall så jag får en hel natt bestående av sömn hehe, för imorn gäller det, nya skarpa tag nu inga undanflykter finns, Nu eller aldrig, för förändring måste ske...

Det kommer bli tufft det e inte alltid så lätt att ställa om sig och börja leva nya liv.... Och denna gång ska jag fan inte misslyckas nu har jag stupat så många ggr, jag hoppas det finns nog med vilja denna gång att klara de, Ska försöka blicka framåt, se mig själv sitta vid mitt köksbord  och blicka tillbaka och bara le att jag nu tillslut har lyckas, lyckas att ev kommit ut i arbetslivet, kanske tom bara är några dar tills jag  ska skriva teoriprov.... Förhoppningsvis blir det så :)

Fortsättning på denna söndag kommer bestå av lite tv, Gossip girl , ska lägga in lite musik på min nya mp3 sen ev sitta inne på msn och babbla lite få se, men lugn kommer kvällen nog bli, kram på er

/Emmsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0