Eskilstuna Getot vart fan e vi på väg !

Facking jävla eksilstuna, facking jävla människor som finns i denna stad, fakcing jävla mig, facking jävla allt !

Allt börjar fan spåra ur helt totalt, e så trött på fan allt som har med e.tuna att göra, Vill inte vara kvar här.

Va har jag här å göra ! Det finns ingenting här för mig.

E så trött på allt å alla, de bara snackas en massa skit allt bara går runt i en ända stor ond cirkel, å jag e fan inte bättre själv. Men man blir väl som man umgås inte fan vet jag.

Man kan inte lite på någon, man vet inte längre vart man har någon, man vet inte ens om man har några riktiga vänner känns surt att säga så, Egentligen, men va fan. Det känns som man inte får nåt tillbaka, man bara ger och ger och ger men va får man,

Antingen ingen som tar en på allvar, ingen som visar respekt , nån som kör fula spel och bara leker, Detta senaste halvår e fan de hemskaste, mörkaste obehagligaste fan finner knappt ord på hur hemskt det har varit.

Man har verkligen gjort bort sig, förlorat allt som betydde nåt för mig., ingenting har jag kvar, alla bara kör med mig, tar mig förgivet , bråkar om mig, skiter fullständigt i mig på sätt och vis.

De finns ingen rättvis de e en sak jag fått klart för mig, Det spelar ingen roll hur mkt man ger man får absolut inte nåt tillbaka. Visst tar i lite kanske, visst lite omtanke, lite stöd, lite lite lite, men m ne jag känner så här så ere bara !

Jag har blivit helt störd, jag vet fan itne vart jag har mig själv längre. E helt slutkörd, iskall, finns ingen värme inom mig, visar bara agg, Finns ingen gammal emelie, ingen ny heller, bara en som svävar ut i intet och vet fan vart hon ska ta vägen !

Kommentarer
Postat av: alex

Hej gumman, tråkigt att du känner så, vi försöker!

2008-08-11 @ 15:56:03
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0