Å-festen & Joe Labero !

hej hej , nu e jag här igen och beglagar mig hehe :P ne denna gång e jag inte här inne och ska beklaga mig bara skriva ner allmänna saker man gjort !

Ja veckan började inge kul, annso drog ti finland i söndags, Fi fan jag har aldrig känt mig ensammare , Saknar henne som fan ! Men bäst mana vänjer sig vid ensamheten de kan bli så att hon inte kommer tillbaka på ett tag.....

Hon har varit ett enormt stöd för mig och det kommer ta ett tag att vänja sig att inte ha henne vid min sida,
Men jag har klarat veckan fint tycker jag iallafall.

Veckan har varit tung men du alex du har funníts här och roat mig e glad att jag har dig med. Har saknat våra stunder de har jue inte blivit så många sådana "vinstunder" denna gång med öl hehe, men kul hade vi, :) de va länge sen jag hade så kul faktiskt inte bara kvällen va kul utan hela dagen, med kaffe och sånt på en brygga i solen det var riktigt härligt och de e något vi måste göra om, och tack för att du lyssnde, va skönt att prata med någon om ja du vet ! hehe :) Blev mkt gladare efter det, och lättare!

Och fredagskvällen blev med rätt okey, eller den började okey, jag & alex träffade ett par vänner vi inte sett på ett tag, och vi sjöng sing star och tog ett par öl där hos dem a inte jag, jag va duktig nog som gick och tog min antabus på förmiddagen :) E ritkigt stolt över mig själv att jag tog de beslutet, visst jag ångrade mig lite för de ha de med varit mysigt att ta ett glass vin med dig alex men men, det finns fler dar :) som tur e hehe ! :P

Efter den mysiga starten for vi ner ti stan, och åkte en karusell osv, de va faktiskt inte så roligt där nere, Det va väldigt mkt folk gap och skriv och mkt fya både unga och älder och gamlingar :P hehe a ne men de va riktigt hemskt tyckte jag, de va absolut för mkt liv för min del, brukar inte tycka de men ha ju nu ett tag varit lite känslig i sådana där situtioner.

Vi gick fort från allt liv och satte oss på hyttan en liten pub från allt liv hehe, men vi båda va trötta "lite griniga" och ja, vi satt där bara en liten stund sen skildes vi åt, och jah gick hem !


Nu idag har jag precis kommit hem från stan, jag och pappa va på joe labero, ass grym va han och hela framsträdandet !

Riktigt härlig, go och humoristisk kille de där, Nästan så man blev kär hehe , läcker va han med hehe , fast gammal tråkigt nog ;) :P


Det var riktigt kul att få en dag med pappa, vi gick inte bara på de där, jag bjöd han med på middag, taco kyckling, as gott och de tyckte han med, och de va nåt han ville bli bjudan på igen :) bra att man lyckades bjuda på nåt han gillade, de e inte de lättaste, mästerkocken e lite kräsen :) hehe,





Jag & pappa på Joe Labero!


Vi hade hade jätte trevligt och det e något vi måste göra om flera gånger om året.! Min pappa jag älskar dig, och du e värd guld !

//Emmsan!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hörde att Joe Labero var jättebra :) Kul att umgås med pappsen, är lite avis. kram på dig

2008-08-19 @ 13:54:10
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0