Traa la la la

31/3-08
Halloj, Månad igen då, Idag har jag varit duktigt, gått upp tidigt, börjar få en bra rytm i vardagen nu :), tagit min medicin som jag ska, tänkte ta en springtur men de blåste så mkt så jag avtog, men träningen hemma blev av, fan jag som brukar kunna göra mellan 15- 20 armhävningar orkade inte göra mer en 5 st kändes som om jag hade 3 ton på mig usch fy va jobbigt de var, hehe, men de ska de bli ändring på det, ska fortsätta med träningen så jag kommer tillbaka till mitt gamle jag,

Dagen har varit lugn, läst lite i en bok som jag nu läst i, i snart ett år hehe, börjar närma mig slutet,

Senare blev de tv en stund (våra Bästa år) kan man jue inte missa :P

Efter de blev det en sväng på stan med jessica, vi fikade lite, tittade runt lite i affärer efter det blev det en tur hem till pappa e här nu, ska söka lite jobb, äta middag med pappa sen hem igen,

//Emmsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0