Lördag, Seg idag :/

Faaan gick ut igår och de skulle inte blivit sent, men a de löftet håller man ju nästan aldrig. men kul va de, fast lite irritation fanns de i luften så halv kul va de, men ett nytt och trevligt sällskap kom man i kontakt med, eller nytt och nytt, en halv ny kontakt trodde inte vi skulle ses nå mer efter första träffen, men det gjorde vi kul kul,

Så de blev sova av halva dan skönt iallafall att man inte dricker längre slipper ju att vara bakis, men seg som fan e jag, hade lite för lite kläder igår och de  va inte direkt varmt i natt så jag känner mig lite små krasslig idag hoppas de inte håller i sig och utvecklar sig till en förskyldning :(

Ja man har iallafall städat så nu blänker det hemma :) ut och gått med, jätte skönt. sitter nu hos pappa skulle få tagit med mig  blåbärs paj hem  men så blev de inte, han ska göra den imorn istället för middagen han tänkt haft idag blev inställd :/

Hej svejs, / Emmsan

Kommentarer
Postat av: jessie

Duktig du är :) Ring om du vill ha sällskap på promenaden nån gång..kram

2008-04-06 @ 15:52:56
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0