Grått och trist.

Trist och grå dag i dag, fast ganska behagligt väder ändå.

Gick upp tidigt idag eller rätts så tidigt. 07.30, drack kaffe, diskade, städade lite, tog en 40 minuters promenad.
sedan blev de frukost, efter de duschade jag, sen var man klar för dagen kl.10 så tidigt var de länge sedan man var klar med de mesta man planerat att göra.

Ringde lite samtal sen pluggade jag lite engelska fram till 12, då åt ja lunsch och tittade på våra bästa år, nu sitter jag hos pappa och ska snart sätta igång och söka jobb :) spännande en så blir de inte hehe.

Hoppas ann-sofie nu e på väg vet inte om hon kom med båten eller ej, blir spännande om hon dyker upp ikväll.

Nu ska jag återgå till jobbsökandet 

/Emelie

Kommentarer
Postat av: jessie

Oj är imponerad :) vad duktig du varit, kan det inte smitta av sig på mig? Hehe, nä men snart så..var länge sen jag längtade efter att få plugga. Kram

2008-04-02 @ 23:23:19
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0