Hopp ger lycka , lycka ger hopp. . .

Rubriken är min hemliga formel som gör att jag håller mig posetiv till saker och ting. . .
 
Är posetiv, glad, energisk, lyhörd, framåt, hård men rättvis och rak på sak, fast den stämmer inte alltid ibland kan jag gå kringel orm för att få vara rak, sätta in min rakhet inom ett samtalsämne som gör att jag kan säga det jag tycker fast på ett scysst sätt och inte bara vräka ur sig de om det nu handlar om en störning jag har som en viss person gjort och jag vill så gärna säga det men inte på ett ont sätt. . .
 
Idag på jobbet uppmärksammade jag detta faktiskt alltså ett nytt beteende som jag inte lagt märke till att jag hållit på med, men idag fick jag uppsyn för det med, patetiskt egentligen, men kanske ett smart sätt för att inte skapa för mycket tyngd i just de man störde sig på. . .
 
Vet inte, ni kanske inte alls hänger med i det jag snackar om, men idag va jag nog lite för genomskådlig tror jag, därför fick jag inte mitt sagrt. . .

 Hur som helst, nu har jag gett mig själv lite väl mycke smicker men det är jag värd för känner mig helt hel och ren idag, och jag känner att jag är på väg uppåt i min trappa mycket små förändring kommer ske innan detta år är över, det har faktiskt varit ett mycket annolunda år en vad de jag är van vid, har levt under samma mönster väldigt länge nu under fler år men detta år har verkligen brutit den kontrasten, väldigt hårt också. . .
 
Och nu har jag levt mig in i den nya vardagen, fått peal på saker och ting, börjar kunna återgå till normala mönster efter många omoment.
 
Jag är nöjd faktiskt med hur livet ser ut för mig just nu och jag känner mig väldigt nöjd just för att jag har vant mig och acceptera de liv jag valt att leva nu är jag införstådd med det här livet vilket i sin tur skapar trygghet och den mer nogranna och prestigefulla Emelie Börjar nu komma fram och det är de jag är glad över att få känna att nu har jag landat och nu är jag dessutom på väg någonstans till nästa steg som då är dessa små viktiga rutinerna man måste ha i sin vardag nästa steg blir att klättra uppåt i karriärsstegen. . .
 
För nu har jag landat och är trygg i mig själv med vardagliga ting nu kan jag låta allt gå på rutin och sen ta mig ann tiden som blir över till nyttiga ting som att anagera sig på jobb fronten mer osv osv. . . Alltså det ständiga sökande inom butik branschen ! :)
 
Emelie L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hitta dej på zosk
Puss

2013-02-03 @ 23:14:27
Postat av: Anonym

Tjena Emelie!!!
Gissa om jag vart lite paff ,jag sökte på en polare på facebook som heter Emelie med,och så dök en bild på dig upp och du är så lik dig lika söt och gullig som alltid :)Mins du mig?? Hete David Lilja förr från Skellefteå, nu heter jag Dawe Larsson och bor i Dalarna nu nära Falun, jag vänförfrågade dig på facebook, hör gärna av dig skulle vara grymt kul att träffa dig ta en fika eller en Burgare eller nåt på Donken :) Mvh Dawe Larsson

2016-02-05 @ 15:13:15
URL: http://mims01.blogg.se
Postat av: Anonym

Tjena Emelie!!!
Gissa om jag vart lite paff ,jag sökte på en polare på facebook som heter Emelie med,och så dök en bild på dig upp och du är så lik dig lika söt och gullig som alltid :)Mins du mig?? Hete David Lilja förr från Skellefteå, nu heter jag Dawe Larsson och bor i Dalarna nu nära Falun, jag vänförfrågade dig på facebook, hör gärna av dig skulle vara grymt kul att träffa dig ta en fika eller en Burgare eller nåt på Donken :) Mvh Dawe Larsson

2016-02-05 @ 15:13:21
URL: http://mims01.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0