Trippen till E-tuna

Den gråa trista staden, ne jag tyckte inte alls om resan, förutom att träffa familjen då, men annars trist, tomt och tråkigt va det, det kommer aldrig någonsin bli en flytt tillbaka det känner jag absolut efter denna resa, det ända som är tråkigt är att bo ifrån alla, men jag klarar mig så bra på samma gång för som sagt det tar inte så lång tid att ta sig till alla när man känner fört, dock tråkigt att inte få mer tid när man är uppe så man verkligen hinner med allt och alla i en normal takt umgås utan stress så att säga.
 
Men det va bra att ta denna resa för att reflektera och vara nöjd med det jag faktiskt byggt upp här i göteborg, har ju varit lite till och från med min situation men resan fick mig att tända upp igen och verkligen uppskatta det jag har oavsett om jag inte har allt så har jag mer glädje här nere mer en vad jag någonsin kommer att få uppleva sen att vissa dagar kan kännas förjävliga osv det gör det väl vart man är och hur man en lever det kommer man som sagt inte ifrån, men i sin helhet så mår jag bäst här i göteborg och det känns skönt att man fått den klarheten med alla om och mäng som snörrat i huvudet.
 
Så det va väl de som va bra med hela resan plus alla andra trevligheter. . .
 
Och idag har det väl svävat lite irritation runt om mig, har varit fruktansvärd irriterad idag, Fick höra en sak som gjorde mig irriterad mer en så kan jag inte säga. Men det svävar nog iväg någon annastans snart för är inte så irriterad längre så imorn har jag nog glömt det och gått vidare.
 
Och ikväll så har jag umgåts med my lover haft det mysigt och härligt, man märker att den mörka årstiden börjar falla till sin rätta för man börjar bli så trött och ingen ork till annat en jobb och rutiner finns.
 
Känner att energin till att göra något annat en det vanliga inte finns, det e trist, har väl ändrat min nedstämdhet och blivit som alla andra (få denna nedstämdheten inför den mörka årstiden istället inför sommarn) För denna sommar har jag varit uppåt och glad. ..
 
Men nu har man blivit den dystra tråkiga Emelie igen. . .
 
Ja ne jag har inte så mycket att tillägga. . .
 
Natti, ha det.
 
Emelie L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gonatt <3 de var kul att fått träffa dig ...ha de så gott! och du ,de finns en tjusning med höst och vinter med.. hoppas vi ses snart igen kram:)

2012-09-03 @ 23:10:10
Postat av: Anonym

Från Michaela och Anita!

2012-09-03 @ 23:11:50
Postat av: Anonym

Jag älskar dig iallafall mitt kära barn trotts allt många varma kramar din kära mor

2012-09-10 @ 07:31:58
Postat av: Ann-Sofie

Som sagt lessen för att vi inte sågs sist. :/ Kändes skönt att vi prata ordentligt efteråt.

Ser framemot att få träffa dig nästa gång du kommer. <3 Hoppas du har de bra dit borta. KRAM

Svar: hej, ja det va trist må jag säga men nu förstår jag varför iallafall och det e skönt :) kramar
Emelie Larsson

2012-09-11 @ 20:06:38
URL: http://zofiesworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0