Tillbaka till ett härligt stadie !

Halloj alla burktittare :P
 
Nu har jag lyft mig från botten upp till toppen bland molnen igen och det känns otroligt härligt, inte är jag nere i mörkret och kryper runt inte, och det glädjer mig att se tillbaka på varje dag hur glad jag har varit under dagens gång, då somnar jag gottigotti. . .
 
Jag vet vad som fick mig att vända tvärt och det va ett slag mot ansiktet på en uppstart som vi hade på jobbet som fick mig att skärpa till mig och efter det har der bara fortsatt uppåt. . .
 
Och nu mår jag bra, alltså inte överdrivet men normalt, allt och i sitt normala tillstånd. . . Ingenting känns jobbigt, obekvämt , tråkigt och allt flyter på i ett RIKTIGT behagligt tempo. . .
 
Trivs som bara den med allt just nu. . .
 
Va nog bara tvungen och skärpa till mig och växa till mig lite, ibland krymper man väl sig själv och så blir man liten och obrydd och allt e bara skit, jag ska försöka ta denna nedgång som en ytterligare läxa, och försöka hålla denna nivån att vara stor, vuxen och allert och inte ta allt så hårt och personligt alla gånger. . .
 
Ja och det va väl allt för denna dag börjar blir trött och daaann nu så har svamlar mest nu känner jag, återkommer någon annan dag då jag kan gå mer på djupet med livet i sig. . .
 
Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0