Dramatisk Helg. . .

Ja det blev lite av det med ja, alla är vi inte perfekta hur gärna men en vill vara det så brister det alltid nånstans hos en människa , när det gäller mig så är det väl inget utav det ovanliga, ibland kommer livet ikapp en hur gärna man en vill trycka bort allt som varit.
 
Denna helg så har jag mest varit äcklad över mig själv och mitt dåliga beteende som utlöste sig i fredags, vet inte vad som hände med mig,  det va som jag bara sögs in i det förflutna igen, och skämmas fick jag allt göra och det gör jag en idag, mår dåligt har ont i magen och är äcklad över hur man som människa ( i mitt fall jag själv) kan bete sig så illa. . .
 
För jag är inte sådan som person men kan blir det ibland och när jag väl blir så ja vad kan man kalla det: blir ytlig och tänker inte efter så mycket. . . nonchelant (nu hur det stavas)
 
Att man kan bli det mot en människa som aldrig stått en nämre som denna underbaraste varelsen gör.
 
Det är sjukt ! Men jag har lärt mig mer en vad jag brukar göra när det gäller sådana misstag för hatar verkligen att såra en människa och jag sårade han och gjorde han besviken och när det inträffar som det faktiskt nästan aldrig har gjort mer en när pappa min fick reda på mitt dolda jag så blir jag riktigt upprörd, arg, ledsen irriterad och förbannad på mig själv. . .
 
Nog prat om tråkigheter, jag har nu äntligen återigen fått mitt tredje läkarintyg som ska godkänna min nykterhet och förmodligen allra sista gången som jag kommer få gå på sådana kontroller.
 
Får besked om två veckor. . .
 
Sen har jag  arrangerat mig i att hitta lite jobb via kontakter få se hur det går, och till nästa helg så skaaaaaaaaaaa jag verkligen sätta mig ner med att söka jobb . . . Har ju nämnt det varje vecka nu kanske inte här min i livet utanför denna bloggbubbla. . .
 
Nytt jobb, mer pengar det skulle lösa en hel del praktiska saker i mitt liv som jag vill utanföra och börja med, det håller jag för mig själv tills det inträffar. . .
 
Ne nu ska jag sluta babbla dynga. . .
 
Natti
 
Emelie L
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0