Ännu en vecka. . .

Då va ytterligare en vecka gjorde, jag har varit på strålande humör fram tills idag, det hände nåt på förmiddagen flippade sönder och va riktigt irriterad där ett tag så jag fick gå en timme tidigare låg ändå på mål så det gjorde inget :) Sen hämtade jag min post och blev inte så glad då heller av ett brev men det löste sig tills slut med ett riktigt arg samtal till dem det gällde.
 
Och i helgen ska jag och älskling ha en mys och pyssla helg tillsammans jag ska söka nya jobb och han ska dona med annat som han behöver få gjort ser fram emot det, det ska bli mysigt att göra lite sånt tillsammans också :)
 
Vet jag e crazy som tycker sånt att mysigt men det är så intimt och härligt närgånget att pyssla ihop med saker man behöver få gjort. . . :)
 
Ne det va väl det som jag hade att säga för denna gången. . .
 
Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0