Riktigt krävande dag har det varit.

Ibland kan försäljning vara riktigt krävande yrke, speciellt när man ringer en viss åldersgrupp med männsikor, men det gick bra men för det resultatet fick man slita riktigt ordentligt och i mitt fall slet det ordentligt på den psykiska fronten. . .
 
Så efter jobbet blev det att vila ut och är fortfarande slut i huvudet, men rastlös i själen det är jobbigt när det blir så. och det handlar nog till stor del av att jag ännu en gång slarvat med medicinen men det är inte mitt fel helt och hållet har inte fått någon ytterligare medicin utskriven vad jag vet han skulle höra av sig när han ordnat de och han har ännu inte gjort det och försökte nå han idag men lyckades inte så värst bra så ska kolla imorn om han har fixat det eller ej annars får jag jaga honom imorn ordentligt.
 
Men igår va jag duktig  som sökte ett par jobb och känns skönt att jag äntligen fått igång mig när det gäller den biten, så snart kanske man har något nytt att slirka sig in i. . . och har jag mer kraft imorn så blir det att fortsätta de jag avslutade igår, men idag blir det att vila och ta det lugnt resten av kvällen är inte så mycket mer kvar på den så det blir att nanna kudde snart. . . .
 
Lite av det som händer i mitt liv just nu. . . i prestation och jobbdelen så att säga. . .
 
Och i kamratskap och kärlekslivet det rullar på fint, har väldens bästa arbetskambrater vi är verkligen ett livande team som stötar varandra i vått och tort och sen att vi har det så jävla roligt och balt på jobbet är bara ett plus, älskar verkligen dem jag jobbar med. . .
 
Och till mannen min i mitt liv så har jag fortfarande bara positiva saker att berätta han är VERKLIGEN den bästa människa som finns, han finns verkligen där för mig i alla lägen och han är otrolig stöttande och en enkel person att ha och göra med, har aldrig någonsin varit så trygg och säker i ett sällskap som jag är med honom det finns inga konstigheter och det är jag verkligen inte van vid , är van vid hemligheter hit och dit, smusslande, intriger massa frågetackwen kring det mesta. . .  Men med denna människa så ja jag finner inga ord hur lätt och simpelt allt är och hur roligt vi har det dag ut och dag in, även om vi för de mesta gör det samma så finns det så mycke glädje och stimulans när vi umgås. . . I lik it a lot !
 
Emelie L
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mins du mig David från Skellefteå Emelie?? Mitt mobil nr är 072-9325523 ring mig gärna, jag bor i Dalarna nu.

2016-02-05 @ 02:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0