Focus läge. . .

Idag känner jag mig till freds med allt, gjorde inte de till en början på denna dag, men somvanligt efter mina samtal med en "psykolog" så hittar jag min inre drivkraft som jag ibland tappar, tappar väldigt fort värde på de jag åstakommer men efter samtalet med "psykologen" så hittade jag min plats i livet igen, har varit lite ur balans och inte riktigt känt vart jag har varit på väg någonstans och heller inte vart jag står någonstans. . .
 
Men nu känner jag att jag har ett hum vart någonstans jag står och vart det e jag vill och vad som kommer krävas av mig. . .
 
Prio ett, hitta ett jobb som ger mig ytterligare erfarenhet och lön för mödan, nu ska jag sikta ett steg uppåt när det gäller lön och erfarenhet på en högre nivå som jag kommer ha nytta av livet ut, har tre bra och starka erfarenheter när det gäller yrken som det alltid kommer finnas behov inom. . . Behöver ett fjärde som även ger en bättre inkomst när det gäller dem andra jobb jag har och har haft.
 
Och det innebär mer ensam tid efter jobbet så att jag kan söka mig till andra jobb ev använda kontakter osv.
 
Det gäller att var lyhörd och snabb och effektiv. Nu ska min inre drivkraft fram så har jag snart nått mitt mål skulle jag tro.
 
Jag ska med jobba med mig själv och jobba fram en robot inom mig som gör att när jag är på jobbet då gäller det bara jobb sätta på och av när det gäller jobb och inte jobb. Behöver den erfarenheten och den styrkan för att kunna jobba med det som jag vill i framtiden.
 
Med denna färdighet så behöver jag avkoppling så som långa promenader eller kortare springturer, god kost både som lunch och middag.
 
Det är väl mina kortsiktiga mål för denna höst och vinter. . .
 
Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0