Mini semester :)

Fredag-Söndag så har jag befunnit mig i Malmö med min käraste :)
 
När vi landade i malmö så tog vi en tur till lilla och stora torget på lilla torget blev det stopp i en bar och lite häng där med en öl. . . :)
 
Sen tillbaka till hotelet för att låna cyklar sen cycklade vi till Ribergsborgsstranden där tog vi oss ett topp och sen lite njutning i solen :)
 
 
 
 
 
Sen cyklade vi vidare till ett riktigt härligt ställe , blev helt kär i det och skulle absolut tänka mig att bo där om man hade dem pengarna :)
 
Arkitektområde (bo01) heter det området, och då är husen byggda av arkitekter så husen är väldigt speciella och ser heller inte likadana ut mycket spännande att  se :) och ett härligt ställe har dem sedan gjort det till. . .
 
 
 
 
 
Det va min första dag i malmö berättar mer imorn om trippen till köpenhamn :)
 
Emelie L
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0