Kortis. . .

Det blir inge vidare långt inlägg, Jag vet jag är väldigt dålig på att skriva här, Har bara ingen lust allt är inte på sin plats just nu med någonting. . . 
 
Och det gör då att jag heller inte orkar skriva något vettigt, kul eller inspirerande eller vad det nu kan utarta sig i att bli.
 
De e blankt i huvudet, har inte landat riktigt en, och allt e en himla röra just nu. . .
 
Men är väldigt lycklig och glad över att jag har en viss person vid min sidan som lyfter mig som människa, får mig att tänka på ett mer enkelt och realistiskt sätt en vad jag gör, fördjupar mig väldigt mycket, tror hela tiden att det är mig det i fel på, att jag börjar gräva ner mig , bli deprimerad men det är inte alls så, eller det är det i praktiken men när jag tänker mig allt som har med nedstämdhet att  göra så lutar det mycket åt det tidigare liv jag levde och det skrämmer mig att kanske av någon anledning  hamna där igen. . .
 
Jag känner att ja inte riktigt vet vart jag e på väg med detta inlägg så jag tar nog och avslutar det och fortsätter en annan dag när jag e mer vaken med vad jag vill ha sagt.
 
Natti
 
Emelie L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0