Fredag (dag 5)

God morgon på er allesammans. . . Det blev ej någon promenad och ej någon frukost. . .

Och har redan rökt 2 cigg, ska nu ytterligare försöka håla mig hela dagen utan, fram till sju har jag sattit upp som mål. . . Hur det går det visar sig, meddelar direkt vid sju-tiden hur det har gått och hur det har varit m,m så håll utkik :P ;)

Har diskat och donat lite denna morgon, så jag kommer komma hem till en ren och fin lägenhet plus så ska jag vadra den tills jag kommer hem. . .

Det blir snart att traska till framsteg, plugga fram till lunch sen börjar prövningen med timmar utan cigg och vad jag ska sysselsätta mig med har jag ingen aning om en så länge men nåt ska jag nog komma på för nu jävlar som jag iof säger varenda dag hehe. . . men ja jag ger ialafall inte upp ska fortsätta kämpa på med att sluta röka.

Det kommer nog komma många inlägg denna dag känns det som , kanske bilder med för den delen, så denna dag kommer ni kunna roa er ordentliget med mina tankar funderingar och mkt mer därtill . . .

Men nu blir det inte så mkt mer skrivet återkommer senare efter lunch.

Ha en bra dag trots det tråkiga gråa vädret som vi återigen bjuds på men värme finns det gott om ute iallafall, så nåt har vi att glädjas åt :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0